Jean Francois Rauzier - Bibliothèque

maandag 7 december 2009

Demain

Morgen ga ik...
Waar we tegenop zien stellen we graag uit tot morgen, overmorgen of later.
Voor je het weet staat het aanrecht vol met vaat en ligt de wasmand vol strijkgoed (dat beetje strijken waarover ik gisteren sprak, was dus wel wat meer dan een beetje).
Het leuke is, als je toch de stoute schoenen hebt aangetrokken en aan de slag bent gegaan, dat die klussen vaak wel meevallen en kijk je in ieder geval na afloop tevreden terug op het resultaat. Je bent ook vast van plan geen dingen meer uit te stellen. Dat houd je vervolgens niet zo lang vol.
Wij mensen zijn ongelooflijk goed in vooruitschuiven, er om heen lopen, wegduwen of er langs heen kijken.
Ik heb gemerkt dat ik wat makkelijker in beweging kom als ik het naar mijn zin heb.
Daarom hierbij een chanson van Berry die ik op Youtube heb opgeduikeld met de titel Demain. Ik heb geen idee waarover zij zingt maar het maakt mij ontzettend vrolijk.
Veel luisterplezier gewenst en ga gelijk ook maar eens schrijven op je eigen blog.

3 opmerkingen:

Josien zei

Nou... moet zeggen dat ik liever iets direct doe, dan uitstel.
Vooral iets waar ik tegenop zie.
Maar ja, soms gebeurt het gewoon.
Als ik achter de pc zit, vergeet ik nog wel eens de tijd.
Ik ga het filmpje bekijken. Ken het niet, en vind het altijd wel leuk om iets nieuws te horen/ontdekken.

Linda zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Diana zei

Mooi nummer. Misschien dat Linda voor de vertaling kan zorgen? :-)