Jean Francois Rauzier - Bibliothèque

zaterdag 20 februari 2010

Menselijke middelmatigheid

Het kabinet is gevallen. De ministers waren niet in staat om met elkaar uit de ontstane problemen te komen. Het partijbelang, respectievelijk het eigenbelang bleken sterker dan het willen doorregeren in een tijd van economische malaise. Dat is jammer om twee redenen: Belangrijke noodzakelijke beslissingen om de economie weer vlot te trekken blijven liggen én, gezien de opiniepeilingen, verwacht ik niet een kabinet dat het beter doet .
Dat het kabinet toch gevallen is, is omdat maar weinig mensen, en dus ook bestuurders, boven de middelmaat uitstijgen. Jammer, maar helaas, tot beter zijn wij niet in staat.
Vandaag dus geen muziek in mijn blog. Ik kan wel wat rouwmuziek opzoeken, maar zo erg is het nu ook weer niet.

Balkenende IV...
...vertrokken

2 opmerkingen:

Wilma zei

4 Kabinetten onder leiding van JPB. En ik geloof dat er geen één de termijn heeft volgemaakt.
Treurig.

mari zei

Het is een feit dat niet JPB kabinet de eindstreep heeft gehaald.
Dus wat mij betreft zeker een andere leider (niet pvv)